HEB JE EEN KLACHT?

STUUR ONS EEN MAIL EN VOLG ONDERSTAANDE STAPPEN.

Nu kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@beermeister.nl]. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen? 

Heb je vragen of opmerkingen over ons klantenbeleid, neem dan contact op met onze klantenservice. 

HEB JE EEN KLACHT?

STUUR ONS EEN MAIL EN VOLG ONDERSTAANDE STAPPEN.

Nu kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@beermeister.nl]. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen? 

Heb je vragen of opmerkingen over ons klantenbeleid, neem dan contact op met onze klantenservice. 

De waardering van beermeister.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 19 reviews.