RETOUR?

STUUR ONS EEN MAIL EN VOLG ONDERSTAANDE STAPPEN.

RETOUR? STUUR ONS EERST EVEN EEN MAIL EN VOLG ONDERSTAANDE STAPPEN.

Wil je echt van jouw ontvangen Beer(Meister)pakketje af en het moet retour?

Kortom wanneer je van je aankoop af wilt zien met (of zonder) geldige reden, dan kan dit binnen 30 dagen na het plaatsen van jouw bestelling.

Stap 1.

Stuur ons eerst even een mail op info@beermeister.nl vervolgens nemen wij z.s.m. contact met jou op om samen kijken naar een passende oplossing.

Dit kan ook via onze klantenservice op het mobiele nummer +31 6 8425 0625 (liefst tussen 13:00 uur en 17:00 uur) of stuur even appje of een berichtje via info@beermeister.nl. Denk er a.u.b. aan om altijd even jouw uniek ordernummer en telefoonnummer te vermelden, het ordernummer kun je terugvinden in de bevestigingsmail van je bestelling.

Stap 2.

Als we samen afspreken dat een retour de beste oplossing is dan graag gebruik maken van ons unieke ‘BeerMeister Retourportaal’. De link vind je onderaan deze pagina en volgt de stappen om je producten te retourneren. Je kunt het pakket afgeven bij een PostNL of DHL Servicepunt bij jou in de buurt. Let wel je producten dien je binnen 30 dagen na je bericht van annulering van de aankoop terug te sturen. We betalen het gehele bedrag van je bestelling terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending nemen we ook voor eigen rekening. Maar let wel om deze service te bieden graag eerst even persoonlijk contact met ons opnemen alvorens de stappen in het retourportaal te volgen, dank.

Hoe meld ik mijn retour/omruiling aan via het retourportaal?

1. Bij de eerste stap dien je jouw postcode en pakketnummer in te voeren. Het pakketnummer vind je terug in de bevestiging e-mail die je van ons hebt ontvangen. Tevens kan je het pakketnummer ook vinden op het verzendlabel waarmee jouw bestelling is verzonden. Het pakketnummer herken je aan de code, deze begint met 3SYZ. Vervolgens dien je bij de tweede stap de reden van retour op te geven samen met jouw telefoonnummer. Je kunt hierbij ook nog een eventuele opmerking plaatsen. 
2. Bij de derde stap kan je een PostNL of DHL-locatie kiezen in jouw buurt waar je het pakketje wil inleveren. 
3. Bij de vierde en vijfde stap worden alle gegevens gecontroleerd en kan je het retourlabel printen.

PS: Alle geretourneerde bieren moeten in een volledig en goed verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die uiteraard juist om die specifieke reden beschadigd zijn aangekomen op jouw adres en dus door breukschade retour moeten. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door bijvoorbeeld onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat wij uiteindelijk aan je terugbetalen. We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug. Wij kunnen echter de terugbetaling uitstellen totdat wij de producten retour hebben ontvangen, hopend op je begrip hiervoor.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over ons retourbeleid, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

KLIK HIER VOOR ONS > Retourportaal